Jag är intresserad av vad det skulle kosta att få hjälp med löpande bokföring till en samfällighetsförening (upp till 100st/år):
- månadsvis medlemsavgiftsavisering (201 aviseringar/månad, varav 73 e-faktura, 7 e-post och 121 papper)
- BG-inbetalningar, påminnelser, ev. inkasso och kronofogdärende
- arvodesutbetalningar 20st/år fördelat på 4 tillfällen
- registrering av skatt- och AG-avgifter samt skatteinbetalning
- utskick av kontrolluppgifter 10st/år.
- Registrering samt betalning av leverantörsfakturor (upp till 100/år).
Jag är som sagt intresserad av främst vad det skulle kosta, så detaljerat som möjligt så att jag själv kan räkna på det utifrån om några områden kommer öka eller minska.
Vilka kostnader belastar föreningen i form av uppstartskostnader, fasta kostnader och rörliga kostnader? Finns det styck-kostnader och exempelvis tim-taxor för hjälp med specifika frågor m.m. Vilka kostnader belastar medlemmarna? Fakturaavgifter, påminnelseavgifter och liknande.
Önskar hjälp med: Löpande bokföring, Årsbokslut, Allmän finansiell rådgivning, Skatterådgivning/deklaration, Lönehantering, Annat - se text nedan
Bolagstyp uppdraget gäller: Stiftelse
Typ av verksamhet: Annan - se text nedan
Omsättning för den verksamhet som ska bokföras: 1-3 miljoner kr
Typ av uppdrag: Eventuellt början på ett längre uppdrag
Krav på lokal bokföringsbyrå: Nej - alla intresserade är välkomna
Jag är intresserad av vad det skulle kosta att få hjälp med löpande bokföring till en samfällighetsförening (upp till 100st/år):
- månadsvis medlemsavgiftsavisering (201 aviseringar/månad, varav 73 e-faktura, 7 e-post och 121 papper)
- BG-inbetalningar, påminnelser, ev. inkasso och kronofogdärende
- arvodesutbetalningar 20st/år fördelat på 4 tillfällen
- registrering av skatt- och AG-avgifter samt skatteinbetalning
- utskick av kontrolluppgifter 10st/år.
- Registrering samt betalning av leverantörsfakturor (upp till 100/år).
Jag är som sagt intresserad av främst vad det skulle kosta, så detaljerat som möjligt så att jag själv kan räkna på det utifrån om några områden kommer öka eller minska.
Vilka kostnader belastar föreningen i form av uppstartskostnader, fasta kostnader och rörliga kostnader? Finns det styck-kostnader och exempelvis tim-taxor för hjälp med specifika frågor m.m. Vilka kostnader belastar medlemmarna? Fakturaavgifter, påminnelseavgifter och liknande.
Önskar hjälp med: Löpande bokföring, Årsbokslut, Allmän finansiell rådgivning, Skatterådgivning/deklaration, Lönehantering, Annat - se text nedan
Bolagstyp uppdraget gäller: Stiftelse
Typ av verksamhet: Annan - se text nedan
Omsättning för den verksamhet som ska bokföras: 1-3 miljoner kr
Typ av uppdrag: Eventuellt början på ett längre uppdrag
Krav på lokal bokföringsbyrå: Nej - alla intresserade är välkomna
Svar 3 st
Svar 1
08-okt-2020
Hej!
Vi hjälper dig gärna.
Vi är auktoriserade redovisningskonsulter med ca 15 års erfarenhet inom branschen.
Jag kommer att kontakta dig inom kort.
...
Svar 2
08-okt-2020
Hej,
Vi på SpecialistEkonomi har ett kanon erbjudande för ekonomiskförvaltning och rådgivning för föreningar. Jag kontaktar er inom kort för att höra mer om ...
Svar 3
07-okt-2020
Hej, Vi på Rickards Redovisning hjälper er gärna med bokföringen åt er förening.
Jag kommer kontakta dig angående en offert till er.
Mvh Rickard Klang, 0766-0...
Uppdragsgivare
Kontaktinformation
Beställarens kontaktinformation visas efter du har besvarat förfrågan