Verksamheten har stängts och vi tackar våra kunder för denna tid.

search request proposal check phone email arrow

Visa förfrågan

DeskHero > Förfrågningar > 1st-line / Helpdesk tekniker

1st-line / Helpdesk tekniker

BeskrivningProjekt ID: 3885
I dina jobbuppgifter kommer det ingå att över telefon svara på IT-relaterade frågor och hjälpa kunderna att lösa enkla problem. Du kommer att behöva registrera de inkomna samtalen och därför är det en merit om du sedan tidigare har arbetat i något ärendehanteringssystem och är vana vid multitasking.

För att kunna söka tjänsten ser du till att du har:

- Minst sex (6) månaders erfarenhet av liknande helpdesk arbete

- är van vid att registrera ärende (spelar ingen roll vilket system)

- har grundläggande kunskap i Active Directory (användare, datorer, säkerhetsgrupper, distributionslistor)

- är bra på att kommunicera (ha en pedagogisk förmåga samt vara rak och tydlig) samt talar och skriver flytande svenska och engelska

- är serviceinriktad och har telefonvana

- har bra kunskap om Windows 7, 8 & 10

- kännedom om Office paketet

- kunskap om ITIL (Information Technology Infrastructure Library)


Vi vill att du ska kunna representera JHL och alltid sträva efter att utvecklas, lära dig nya saker, ta egna initiativ och samarbeta med dina kollegor på ett trevligare sätt.

Om ovanstående passar in på dig önskar vi att du söker tjänsten så snart som möjligt. Tjänsten startar inom kort och det är 6 månaders provanställning till och börja med. Sysselsättningsgraden är på 100%.
Svar 0 st
Förfrågan är ej besvarad ännu